نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی ششم اسفند 93 برخی مواد الحاقی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را اصلاح کردند، بر اساس این اصلاحیه مساجد، حسینیه ها، موسسات قرآنی، حوزه های علمیه، گلزارهای شهدا، امامزاده ها، خانه های عالم روستاها و مکان مذهبی اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی از پرداخت هزینه ماهیانه مصارف آب و برق و گاز معاف شدند. اما انگار آسمان حسینیه «سید الشهدا (علیه السلام)» شهر صدرا رنگ دیگری است، امروز حدود 2 هفته است که آب روی حسینیه و نمازگزاران قطع شده و به گفته لیلا ابراهیمی، خادمه حسینیه تنها قبل از نماز جمعه آب این حسینیه وصل می شود، این حسینیه توسط شخصی به نام غلامحسین توانا تاسیس شده است. یکی از اصحاب مسجد که اتفاقا جوانی با ریش کم پشت است و نمی خواهد نامش را من بدانم می گوید: «چرا آب مسجد را قطع کرده اند؟، چرا فقط جمعه ها آب باز می شود؟» در این میان پیرمردی می گوید: «ما از مسئولین توقع این رفتار را نداشتیم.» نامش را که می پرسم خودش حاج کمالی معرفی می کند. ابراهیمی، خادمه حسینیه با گلایه مندی می گوید: «آب برای من و بچه هایم که در حسینیه زندگی می موج صدرا...
ما را در سایت موج صدرا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 6 آذر 1395 ساعت: 23:14